Proč zahájilo EvCO činnost v
ČR?
Při dopravních nehodách se ročně zraní podle
statistiky 30 tisíc lidí, kteří mají nárok na odškodné z povinného ručení viníka nehody. Odškodné je
možné požadovat od pojišťoven zpětně 4 roky dozadu od vzniku nehody.
Z
tohoto vidíme, že je tady mezi námi cca 120 tisíc reálných lidí, reálných klientů, kteří mají nárok
na odškodné po dopravní nehodě.
Z tohoto počtu cca 80% o toto nežádá ,
protože o tom neví. Ti, kteří to řeší individuálně nebo přes právníka dostanou cca 20-25% z toho,
na co mají poškození nárok.
Průměrná hodnota odškodného, které EvCO
klientovi získá
je 150.000,- Kč.
Statisticky je 95 % poškozených při
dopravní nehodě nespokojených s přiznanou výší odškodného. Pojišťovny využívají neznalosti a
nedostatku kompetence svých klientů. Vyplácejí částky neodpovídající utrpěné ztrátě. Odrazují
poškozené nebo je nabádají k podepsání nevýhodné dohody. Stále častěji je klientům výplata
odškodného odmítnuta s možností dovolání se svých práv soudní cestou. V Evropském Centru
Odškodného je však ke každému případu přistupováno individuálně z důvodu odlišných okolností
provázejících dopravní nehodu. Adekvátně tomu tak získáváme náležité odškodné pro
poškozeného.

Naše přednosti
Důvěru našich klientů, zaměstnanců a obchodních partnerů získáváme díky dodržování zásad
profesionality a obchodní solidnosti, stejně jako používání etického kodexu a pravidel prodeje při
každodenní práci.
Přednostmi Evropského Centra Odškodného jsou:
- Být oporou klientovi a poskytovat mu odbornou pomoc i právní
znalosti
- Poctivost
- Otevřenost a transparentnost
- Vzájemný
respekt
- Jednání v zájmu klientů
- Podnikavost a dosažení úspěchů díky našim
zaměstnancům
- Aktívní účást ve společenském životě